Saturday, January 15, 2011

. Tutti Frutti .




Tutti Frutti. Lepas penat window shopping,  Aiman ajak aku makan ice cream Tutti Frutti. Actually ini 1st time aku makan ice cream ini. Dia cakap sedap la. Ape kata kite try. Aku denagn Aiman ini pulak jenis yang kuat makan & berani cuba pelbagai jenis makanan baru. SUMPAH rasa dia memang sedap dowh. Topping ice cream ini byk jenis. Korag boleh pilih la pe jenis topping dia sekali pun. Malam itu Aiman pilih ice cream Chocolate and aku pulak pilih ice cream Apple. Topping ice cream Aiman dipenuhi dengan Chocolate sahaja. Manakala aku pulak pilih pelbagai jenis buah yang da. Sedap sangat. Walaupun harga dia agak mahal tapi rasa dia sangat berbaloi la. Kalau habis kan duit untuk makan tak salah. Sepanjang lepak dengan Aiman kerja kiteorg makan, window shoping, bergambar la and movie. 


To Aiman : Next month kite g makan ice cream ni lagi dekat curve pulak ok.

No comments:

Post a Comment